Strony

niedziela

WAŻNE I BARDZO PILNE!

  W Warszawie zlikwidowano pseudohodowle kotów i psów w typie yorka, maltańczyka, buldożka francuskiego, shih tzu. Wszystkim którzy przyczynili się do tego bardzo gratuluje gdyż wiem, że niestety nie jest to rzecz łatwa a wyroki sądów pozostawiają wiele do życzenia.
  Po "hodowli" pozostało wiele zwierząt ( psów jest dziewięćdziesiąt ). Wśród nich są także obecnie pięciodniowe szczenięta i kotki. Dla wszystkich poszukujemy nowych opiekunów.
  Proszę o pomoc w rozpowszechnieniu tej wiadomości za co już teraz bardzo, bardzo dziękuję!

Zainteresowanym adopcją podaję numer gg: 28828618 lub 660412630 Można także pozostawić wiadomość na blogu w komentarzach lub wysłać sms na 691 653 806.
  

2 komentarze:

  1. Witam! Jestem zainteresowania zaadoptowaniem pieska rasy maltańczyk, shih'tzu, bądź kotka. Dzwoniłam i pisałam na podane wyżej numery i nikt nie odpowiada :< Proszę o jakieś info dotyczące tej sprawy mój nr tel : 605868812,
    nr gg 36687536

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! Ja również jestem zainteresowana, z chęcią przywitałabym w swoim domku jakiegoś nowego przyjaciela! Z niecierpliwością czekam na jakieś info.
    Mój email m.stanissllawek_teenvogue@vp.pl

    OdpowiedzUsuń